Geoblog.pl    qualo    Podróże    Ktoś obrócił polską flagę na drugiej półkuli!!!    Kuta Mać!!!!

Kuta Mać!!!!

Indonezja
Indonezja, Kuta

Wszystko co dobre czasem musi sie skończyć. Powoli zaczynamy zbierać sie do domu, więc wracamy z Gili do Kuty. Tu niby mamy całkiem fajny hotel blisko plaży, ale co z tego... Kuta to nasze Międzyzdroje w pełni sezonu!!! Tu atrakcja są albo surfing, albo zakupy. A badziestwo straszne!!! Ciuchy i szmelcowate pamiątki, wśród których rekordy popularności bije otwieracz do butelek w kształcie penisa... i to w dowolnych rozmiarach (zarówno ciuchy jak i penisy)! No pamiątka z Bali, że HEJ! Gdy spaceruje się ulicą, taksówkarze trąbią na Ciebie z auta bądź zaczepiają na ulicy by tylko zaoferować podwózkę. W centrum królują knajpy, firmowe sklepy, a także burger king, mc donalds i KFC. Genialnie… jechać pół świata po to, by zjeść smażonego kurczaka z kentucky... Do tego prostytucja, żebractwo i korki na ulicach. Normalnie dwa skrajne światy: przed chwila wspaniale, ciche Gili z białym piaskiem na plaży, a tu ciemny, wulkaniczny piasek i sugestie co chwila "I'm gonna learn you how to surf". Jedynym fajnym miejscem jakie odwiedzamy jest … hipermarket Carrefour :) Zaopatrujemy sie tu w indonezyjską spożywkę (głównie sosy i saszetki typu fix) oraz kawę – innymi słowy rzeczy, które chcemy przywieźć do Polski.

Kuta to zdecydowanie nie miejsce dla nas. Na szczęście jesteśmy tu tylko jeden dzień - jutro o 16 zaczynamy podróż do domu.

PS: Warto rozpatrzyć powrót z Gili z pominięciem Bali, tzn. załatwić transport na Lombok i dalej samolotem z Mataram przedostać sie do Jakarty i dalej do domu.